Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czy 1.2 TSI 86 KM można chipować ??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Jak na kompaktowy rodzinny samochód 1.4 w O3 ma fantastyczne osiągi a jednocześnie spalanie jest rozsądne i pojemność nie na tyle mała by psychologicznie zniechęcić nabywców - dlatego na democar to świetna opcja. Szukam teraz auta dla przyszłej żony i najprawdopodobniejszym wyborem wydaje się Golf lub Leon. Po jazdach próbnych (udało mi się przejechać Golfem z podstawowym 1.2 85km i 140km 1.4) i przestudiowaniu cennika właśnie w ten podstawowy silnik benzynowy zamierzamy celować. Zaraz postaram się wyjaśnić dlaczego, otóż różnica w cenie 1.2 85 vs 1.2 105 jest w Golfie zbliżona jak w O3, z tym że nie ma opcji 105km z 5b skrzynią, w Seacie jest sporo mniejsza - nieco ponad 2 tys. przy 5b. Samochód ma być wykorzystywany głównie w mieście, ewentualnie krótkie trasy i nie ma co ukrywać ekonomia spalania ma znaczenie w tym przypadku. Silnik 1.4 jest na tyle droższy że został odrzucony z rozważań bo nie ma potrzeby pakować tyle kasy w silnik w tym aucie, więc pozostały 2 wersje 1.2 tsi. Zbierałem informacje na temat tych silników i zarówno ASO jak i tunerzy twierdzą że te silniki różnią się tylko oprogramowaniem, więc suma 3.5-4tys. dopłaty wydaje się wysoka. Za mniej można po zakupie auta (wcześniej, bądź później - w zależności od preferencji) podnieść moc tego samochodu i wtedy można się spodziewać wyników lepszych niż fabryczne 105km w mocniejszej odmianie. Jest jeszcze jedna ciekawostka którą odkryłem podczas jazdy wersją 85km i analizy wykresów mocy/momentu - do 3.5-4 tys obrotów te silniki mają bardzo zbliżone parametry, dopiero powyżej słabsza wersja jest wyraźnie zdławiona - czyli moje dziewczę, które nie lubi używać wysokich obrotów 'bo silnik hałasuje' z potencjalnej dopłaty nie skorzysta za bardzo
    Tak na marginesie zabawne jest stwierdzenie że ten silnik jedzie a tamten nie, moim zdaniem w O3 z benzyną nie ma w tej chwili takiego problemu, bo nawet porównując wersję 85km do 120-130km wolnossących 1.6 w wielu azjatyckich markach jest dobrze (rzadko widuję kompakty którymi ktoś jeździ po mieście wyłącznie w okolicach czerwonego pola na obrotomierzu, a wtedy to 1.6 ma sens).
    P.S. Myślę o box'ie z compsport do swojego samochodu, więc 220km też może być mało

    Komentarz


    • #27
      Zbierałem informacje na temat tych silników i zarówno ASO jak i tunerzy twierdzą że te silniki różnią się tylko oprogramowaniem, więc suma 3.5-4tys. dopłaty wydaje się wysoka.
      W przypadku Roomstera/Fabii inna jest turbina i jeszcze jakiś osprzęt silnika.
      P.S. Myślę o box'ie z compsport do swojego samochodu, więc 220km też może być mało
      Jak uniwersalny boksik, służący jedynie do oszukiwania oprogramowania silnika może dać ci mocy? Poczytałem swego czasu dużo na temat wirusowania i wszędzie piszą że zysk z boksu jest marginalny albo nie ma wcale. Wirus musi być indywidualnie dostosowany do auta i wyhamowany. Myślę że box da ci tyle co te chińskie eksperymenty z alledrogo.

      Komentarz


      • #28
        Nie wiem czy w Octavii jest to samo 1,2 TSI co w fabii ale jeśli tak to moje odczucie jest takie, że silnik pozwala w miarę dynamicznie poruszać się zarówno po mieście jak i w trasie.
        Z mojej fabii wyciągnąłem max 194 km/h w 4 osoby na pokładzie i graty w bagażniku, myślę, że jadąc sam do 200 by dobiło.
        Jak na silnik 1,2 to uważam, że to bardzo dobry wynik.
        Na pewno wolałbym ten motor od 1,6 mpi

        Czipować możesz jeśli nie martwisz się gwarancją, ja myślę czy aby nie dodać sobie parę km do swojego :roll:
        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez oolsztyniak
          Nie wiem czy w Octavii jest to samo 1,2 TSI co w fabii ale jeśli tak to moje odczucie jest takie, że silnik pozwala w miarę dynamicznie poruszać się zarówno po mieście jak i w trasie.
          Z mojej fabii wyciągnąłem max 194 km/h w 4 osoby na pokładzie i graty w bagażniku, myślę, że jadąc sam do 200 by dobiło.
          Jak na silnik 1,2 to uważam, że to bardzo dobry wynik.
          Na pewno wolałbym ten motor od 1,6 mpi

          Czipować możesz jeśli nie martwisz się gwarancją, ja myślę czy aby nie dodać sobie parę km do swojego :roll:
          Kolego oolsztyniak - uważaj z tekstami typu "1.2 tsi 85KM można jechać prawie 200km/h" zaraz Cię zjadą specjaliści, którzy nie jechali tym silnikiem i stwierdzą, że nie masz racji. Później dopowiedzą, że skoro piszesz o dynamice tego silnika to oznacza, że się nie znasz i nie wiesz co to dynamika. Wg niektórych specjalistów ten silnik nie ma prawa działać dobrze w O3.
          W O3 1.2 TSI to zupełnie co innego niż 1.2 TSI w Fabii. Nazywa się tak samo, konstrukcyjnie - zupełnie inny silnik.

          Komentarz


          • #30
            hitchhiker, a czym one się tak naprawdę różnią? oświeć. bo oznaczenie mają faktycznie inne, ale co za tym idzie?

            Komentarz


            • #31
              Kolego oolsztyniak - uważaj z tekstami typu "1.2 tsi 85KM można jechać prawie 200km/h" zaraz Cię zjadą specjaliści, którzy nie jechali tym silnikiem i stwierdzą, że nie masz racji.
              Kolega nie twierdził, że jechał wersją 85KM, bo jeśli opis ma dobry to dysponuje wersją 105KM.

              Zresztą ja jechałem swoją F2 w cztery osoby prawie 180Km/h (fabryka deklaruje 174km/h) i nie jest to jakiś powód do dumy. Ot dało się osiągnąć i tyle, czas trwania tego "wyczynu" nie napawa optymizmem.
              Była O1 jest F2.

              Komentarz


              • #32
                1.2 TSI 85KM czy 105KM w mieście jest dobre, aczkolwiek nie jest oszczędne. Przynajmniej nie kusi żeby startować spod świateł Na trasie też jest ok, choć trzeba uważać bo zebranie przy 100km/h już jest słabe. Aczkolwiek Fabia i Roomster jednak są lżejsze od Octavii o ~200kg a to już nie mało. Zapewne podobne porównanie jest jak OII 1.4TSI a SII 1.4TSI. W pierwszym wypadku jest dobrze, w drugim już męczy się silnik.

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez irekk
                  P.S. Myślę o box'ie z compsport do swojego samochodu, więc 220km też może być mało
                  Jak uniwersalny boksik, służący jedynie do oszukiwania oprogramowania silnika może dać ci mocy? Poczytałem swego czasu dużo na temat wirusowania i wszędzie piszą że zysk z boksu jest marginalny albo nie ma wcale. Wirus musi być indywidualnie dostosowany do auta i wyhamowany. Myślę że box da ci tyle co te chińskie eksperymenty z alledrogo.
                  Z tego co wiem prawdziwe chipowanie dla tsi z nowej serii (np w O3) jeszcze nie jest ogarnięte/spopularyzowane przez tunerów, stąd pomysł z programowalnym boxem Forum - Octavia Club Polska Jak widać w podlinkowanym temacie takie urządzonko coś daje, na pewno jest gorsze niż 'prawdziwy' chip, ale jednak ~50km piechotą nie chodzi
                  Ciekaw jestem jak wyglądają w przypadku tych nowych 1.2 tsi różnice w rozwijanej mocy w zależności od temperatury zewnętrznej. Niestety moja poprzednia O2 1.4 tsi w ciepłe dni sprawiała wrażenie jakby część kucyków spod maski postanowiła skorzystać z pięknej pogody i wzięła urlop :evil:
                  Jeszcze jedna ciekawostka dla narzekających że 1.2 tsi w Fabii jest dobre a w O3 nie - różnica masy własnej wg producenta wynosi 109kg czyli tyle co jeden postawny pasażer...albo dwie drobne pasażerki :lol:

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez irekk
                    1.2 TSI 85KM czy 105KM w mieście jest dobre, aczkolwiek nie jest oszczędne. Przynajmniej nie kusi żeby startować spod świateł Na trasie też jest ok, choć trzeba uważać bo zebranie przy 100km/h już jest słabe. Aczkolwiek Fabia i Roomster jednak są lżejsze od Octavii o ~200kg a to już nie mało. Zapewne podobne porównanie jest jak OII 1.4TSI a SII 1.4TSI. W pierwszym wypadku jest dobrze, w drugim już męczy się silnik.
                    Po pierwsze te silniki są bardzo oszczędne (średnie spalanie po Gdańsku wynosi ok. 6/100 (nie przekroczyłem 7,6 litra przy staniu w korkach albo dynamicznej jeździe), a na trasie Gdańsk - Berlin -> autostrada 150 km/h, ekspresówki 130 km/h poza miastem wyprzedzanie i jazda ok. 110 km/h, miasto 50 - 60 km/h średnio wyniosło 5,6 litra (cały czas z włączoną klimatyzacją) a samochód zapakowany bagażami, cały bagażnik, i 2 osoby).
                    Po drugie Fabia nie jest lżejsza o 200 kg a jedynie 90 - 110 kg.
                    Po 3 na 3 biegu zbiera się bardzo przyzwoicie :-)


                    Zamieszczone przez sew1981
                    hitchhiker, a czym one się tak naprawdę różnią? oświeć. bo oznaczenie mają faktycznie inne, ale co za tym idzie?
                    W Octavii jest:
                    - silnik 16V a w Fabii i Rapidzie 8v
                    - pasek rozrządu a w Fabii i Rapidzie łańcuch rozrządu
                    - inna liczba cm3

                    Przepraszam pomyłka :P klimatyzacja nie była cały czas włączona.

                    Komentarz


                    • #35
                      Cześć.
                      Czytam wątek 1,2 tsi 86/105 od dłuższego czasu i pozostaje tylko przejechać się tym autem. Naprawdę mam na to coraz większą ochotę.
                      '15 O2fl liftback 1,4 mpi 80 km
                      '13 O3 liftback 2,0 tdi dsg 150 km
                      '10 A4 b6 avant 2,5 V6 tdi 163 km

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez nikolakis
                        Cześć.
                        Czytam wątek 1,2 tsi 86/105 od dłuższego czasu i pozostaje tylko przejechać się tym autem. Naprawdę mam na to coraz większą ochotę.
                        Jeżdżąc na co dzień takim samochodem jak masz to prędzej się rozczarujesz niż będziesz pod wrażeniem, bo to nie ta liga :P Raczej przejedź się 1.4 TSI i porównaj ze swoim :-)

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez Kris86
                          Jeżdżąc na co dzień takim samochodem jak masz to prędzej się rozczarujesz niż będziesz pod wrażeniem, bo to nie ta liga :P Raczej przejedź się 1.4 TSI i porównaj ze swoim :-)
                          Właśnie z czystej ciekawości chciałbym porównać.
                          Do 1,4 tsi boję się wsiąść, bo okaże się jeszcze lepsza od 2,0 tdi i jak potem żyć :wink:
                          W weekend będę jeździł 1,6 tdi i też jestem ciekaw tego porównania.
                          Fakt, że jak się przesiadasz do mocniejszego auta to nie czujesz różnicy, dlatego chcę spróbować odwrotnie.
                          '15 O2fl liftback 1,4 mpi 80 km
                          '13 O3 liftback 2,0 tdi dsg 150 km
                          '10 A4 b6 avant 2,5 V6 tdi 163 km

                          Komentarz


                          • #38
                            Po pierwsze te silniki są bardzo oszczędne
                            Może dlatego że mieszkam we Wrocławiu i mamy z małżonką raczej ciężkie nogi, ale poniżej 7 jeszcze nie zszedliśmy. Ostatnie tankowanie to już w ogóle masakra bo wyszło ponad 8 litrów. Tyle to ja robie w Octavii.
                            Zamieszczone przez Kris86
                            Po drugie Fabia nie jest lżejsza o 200 kg a jedynie 90 - 110 kg.
                            Według katalogu to się teoretycznie zgadza. W praktyce bywa różnie. Zwłaszcza jak się nie bierze auta w minimalnej konfiguracji.
                            a na trasie Gdańsk - Berlin -> autostrada 150 km/h, ekspresówki 130 km/h poza miastem wyprzedzanie i jazda ok. 110 km/h, miasto 50 - 60 km/h średnio wyniosło 5,6 litra (cały czas z włączoną klimatyzacją) a samochód zapakowany bagażami, cały bagażnik, i 2 osoby).
                            Roomster 85KM 1.2 TSI na trasie Gdynia - Poznań - Wrocław spalił 7.6l. Nowe auto, prędkość niemal nie przekraczana. Jazda w dwie osoby. Wyprzedzanie w porównaniu do 1.4 TSI jest słabe (ale ~40KM różnicy robi swoje)

                            Komentarz


                            • #39
                              irekk, jeśli porównujesz spalanie 1.2TSI w Roomsterze i O3 to chyba nie ma większego sensu bo to są całkowicie różne silniki, te w Roomsterze i Fabii palą zauważalnie więcej.

                              Komentarz


                              • #40
                                Ale żeby 2L mniej palił?

                                Komentarz


                                • #41
                                  nikolakis, a po co Ci takie porównania?
                                  myślę, że porównanie 1.4 tsi i 2.0 tdi z dsg też nie zrobi na Tobie jakiegoś miażdzącego wrażenia. Bez obawy. Niuton diesla robi swoje, choć 1.4 oczywiście też ma dobry, to jednak w dieslu czuć to wbicie w fotel, w 1.4 tsi tego nie poczujesz, choć na papierze przyśpiesza prawie porównywalnie pewnie. Ale to na papierze, w dieslu jest efekt "wbicia" :P
                                  nawet mam takie swoje porównanie z paru sytuacji przyśpieszając moją słabowitą renóweczką z jakimiś dieslami typu ceed crdi czy coś obok na pasie. U mnie muli z dołu, diesel wbija w fotel gościa, ale jak już dojdę do obrotów i robię "kosiarkę", to jemu kończą się obroty w dieslu i musi zmieniać bieg, zostając w tyle. Tsi ma turbo wprawdzie, ale z dołu osiąga moc równiej i wolniej dużo niż tdi, co łagodzi efekt wbicia w fotel i ma się wrażenie większego muła niż w tdi.Ale jak zapodasz obrotki to czujesz, że jedziesz :P Osobiście mi bardziej odpowiada diesel i jego walnięcie w fotel, a dobry kierownik jak ogarnia furę też sprawnie się tym będzie poruszał :lol:

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    sew1981, coraz mniej racjonalne wydaje się kupowanie diesla i pewnie kolejny samochód już będzie w tsi, dlatego bardzo ciekawi mnie ich porównanie. Nawet sprzedawca flotowy z którym mam kontakt potwierdza, że coraz więcej flot kupuje tsi, niestety nie zapytałem którą pojemność.
                                    Do tej pory jeździłem autami służbowymi i wszystkie były dieslami, teraz zastanawiam się nad zakupem auta prywatnego i 2,0 tdi dsg to dla mnie za duży wydatek, zwłaszcza, że nie potrafię oszacować ile zrobię nim kilometrów. Może do prywatnego użytku wystrczyłby mi 1,2 tsi, dlatego jestem ciekaw, jak to jedzie. I nikt mnie nie przekona dopóki sam się takim autem nie przejadę. :wink:
                                    '15 O2fl liftback 1,4 mpi 80 km
                                    '13 O3 liftback 2,0 tdi dsg 150 km
                                    '10 A4 b6 avant 2,5 V6 tdi 163 km

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      nikolakis, aha, myślałem, że to 2.0 to Twój prywatny parowóz. Jak tak to porównuj, jasne, ale od razu celuj w 1.4, bo mimo że służbówka, to jednak miałeś do czynienia z większą mocą do tej pory :wink: i może być ciężko się przestawić, chyba, że musisz oszczędzić i stąd 1.2 koniecznie chcesz.

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Zamieszczone przez sew1981
                                        nawet mam takie swoje porównanie z paru sytuacji przyśpieszając moją słabowitą renóweczką z jakimiś dieslami typu ceed crdi czy coś obok na pasie. U mnie muli z dołu, diesel wbija w fotel gościa, ale jak już dojdę do obrotów i robię "kosiarkę", to jemu kończą się obroty w dieslu i musi zmieniać bieg, zostając w tyle.
                                        Mnie tam diesle nie rajcują ale nie wiem jakiego turbo diesla da się odjechać 1.4 16v benz.... Oczywiscie mówimy o autach osobowych :szeroki_usmiech
                                        Choć osobiście mogę stanąć do wyścigu załadowanym dostawczakiem dieslem, tak 0-140km/h
                                        Pozdrawiam
                                        perfex

                                        Octavia HTP

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          perfex, 1.4 16v 95 ps w dość lekkiej megance I ma w danych 11,9 s do setki, a kia ceed 1.6 crdi 90 ps ma 13 s do setki. Diesel jest cięższy, wszelkie typu focus 1.6 tdci 90 ps, auris 1.4 d4d 90 ps, czy astra 1.3 cdti zostaną objechane, jak się przyłożysz. Oczywiście to nie rajdówki, tak samo jak moja, to zwykłe wozidła, ale da radę to zrobić, już sprawdziłem, jak włączysz tryb "kosiarki" :P . Oczywiście pustym autem :P Z mocniejszymi byłby już problem.
                                          Czyli jednak da się objechać turbodiesla nawet 1.4 16 v :wink: :lol:

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Zamieszczone przez irekk
                                            Ale żeby 2L mniej palił?
                                            Wydaje mi się, że na to ma wpływ wiele czynników jak np:
                                            - to, że przynajmniej wg instrukcji, silnik jest już dotarty (mam 3 tys km, a zgodnie z instrukcją dotarcie po 1500 km)
                                            - opory powietrza (Roomster jest wyższy a zatem stawia większy opór powietrza)
                                            - opony (choć w niewielkim stopniu, u mnie fabryka dała Michelin Energy Saver Plus)
                                            - no i pewnie inny silnik

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Zamieszczone przez Arturos1984
                                              VneoXs, ja posiadam 105, jeżeli jesteś z wwa to z miłą chęcią przyjadę się 85 :wink:.
                                              Moje odczucia są bardzo pozytywne co do 105KM powyżej 120 bardzo ładnie ciągnie dalej
                                              Jechałem ostatnio swoją OII Fl autostradą A1 i A4 do Katowic, spieszyłem się jak mops bo byłem spóźniony. Jechała za mną nowiutka OIII Rs koloru niebieskiego, gość miał Cb więc zagadałem - On TDI po sofcie na 210 KM ja całe 1.2 TSI na ori programie, wiadomo nie ma co porównywać, ale użytkownik RS był mile zaskoczony, że pierdzikółko 1.2 daje radę śmigać w przedziale 180-200 KM/H non stop. Oczywiście nie ma co porównywać tych dwóch samochodów bo to przepaść, ale kierowca RS namacalnie mógł stwierdzić, że 1.2 tsi to nie żaden zawalidroga jak to niektórzy kreują.
                                              Pozdrawiam.

                                              [ Dodano: Nie 11 Maj, 14 11:33 ]
                                              Zamieszczone przez heretic
                                              irekk, jeśli porównujesz spalanie 1.2TSI w Roomsterze i O3 to chyba nie ma większego sensu bo to są całkowicie różne silniki, te w Roomsterze i Fabii palą zauważalnie więcej.
                                              Mam w OII FL 1.2 TSi 8 zaworowy, spalanie:
                                              - Max 7.3 z całego zbiornika
                                              - Mini 4,2 spokojna trasa do 90 km/h
                                              - średnio 6,5-6,7
                                              Wyniki z dystansu 27 tys km

                                              Osobiście jestem ze spalania bardzo zadowolony.
                                              Rozmawiałem z użytkownikiem OIII z 1.2 TSi 16 v z rozmowy wynikało, iż silniki te spalają jeszcze mniej średnio w przedziale około 0,5 l na 100 km

                                              Czego by nie mówić to nowszy 16 zaworowy TSi jest oszczędniejszy od 8 zaworowego, ale żeby to była przepaść jak to pisałeś to się nie zgodzę.
                                              Dodatkowo bardzo ważny aspekt - porównywanie spalania silników ma sens tylko i wyłącznie rozpatrując ten sam model samochodu, w spalaniu ogromna rolę grają przełożenia w skrzyni biegów i ich ilość. 1.2 TSi w Fabi w wersji 85 KM ma zdaje się skrzynię 5 b silnik 105 6 biegów, a to w pewnych warunkach ma dramatyczny wpływ na spalanie.
                                              Pozdrawiam.
                                              Octavia II FL 1.2 TSI Elegance

                                              ,,Mężczyzna tylko od życia nauczy się żyć i żadna pedagogika tej nauki nie zastąpi. Miguel de Unamuno ''

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Pepcio, chodziło mi właśnie o różnicę rzędu 0.5-1l w przypadku podobnego samochodu. Do tego dochodzi inna skrzynia, rodzaj samochodu, sposób jazdy etc. i mamy tę 2l przepaść o której koledzy pisali. Jeśli chodzi o spalanie 1.2 8V 86km mnie trochę rozczarował - A1 które mamy z tym silnikiem spala tylko w granicach 0.5l mniej niż moja stara O2 1.4tsi (fakt że jeden samochód ma 5b a drugi 6b, ale różnica w pojemności, mocy i wielkości też pewna jest)

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Zamieszczone przez heretic
                                                  Pepcio, chodziło mi właśnie o różnicę rzędu 0.5-1l w przypadku podobnego samochodu. Do tego dochodzi inna skrzynia, rodzaj samochodu, sposób jazdy etc. i mamy tę 2l przepaść o której koledzy pisali. Jeśli chodzi o spalanie 1.2 8V 86km mnie trochę rozczarował - A1 które mamy z tym silnikiem spala tylko w granicach 0.5l mniej niż moja stara O2 1.4tsi (fakt że jeden samochód ma 5b a drugi 6b, ale różnica w pojemności, mocy i wielkości też pewna jest)
                                                  Te detale jak mniejsza moc i moment, skrzynia 5 zamiast 6 b czynią tą różnicę. Do tego wielkość kół i różnice zaczynają być widoczne. Znajomy jeździ Yeti 1.2 TSi 105 na kołach 17 cali , jechaliśmy tą samą trasę razem on 4 osoby na pokładzie ja też, różnica w spalaniu po dojechaniu na miejsce prawie 2 litry na moją korzyść.
                                                  Octavia II FL 1.2 TSI Elegance

                                                  ,,Mężczyzna tylko od życia nauczy się żyć i żadna pedagogika tej nauki nie zastąpi. Miguel de Unamuno ''

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Zamieszczone przez Pepcio
                                                    Zamieszczone przez heretic
                                                    Pepcio, chodziło mi właśnie o różnicę rzędu 0.5-1l w przypadku podobnego samochodu. Do tego dochodzi inna skrzynia, rodzaj samochodu, sposób jazdy etc. i mamy tę 2l przepaść o której koledzy pisali. Jeśli chodzi o spalanie 1.2 8V 86km mnie trochę rozczarował - A1 które mamy z tym silnikiem spala tylko w granicach 0.5l mniej niż moja stara O2 1.4tsi (fakt że jeden samochód ma 5b a drugi 6b, ale różnica w pojemności, mocy i wielkości też pewna jest)
                                                    Te detale jak mniejsza moc i moment, skrzynia 5 zamiast 6 b czynią tą różnicę. Do tego wielkość kół i różnice zaczynają być widoczne. Znajomy jeździ Yeti 1.2 TSi 105 na kołach 17 cali , jechaliśmy tą samą trasę razem on 4 osoby na pokładzie ja też, różnica w spalaniu po dojechaniu na miejsce prawie 2 litry na moją korzyść.
                                                    W O III 1.2 TSI bez różnicy 5b czy 6b bo oba mają 3 tys obrotów przy 140 km/h

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X